Kalandos ruhatár,gyere tarts velem

Készítsd magad

Bemutatkozás

2015. február 15. 21:16 - Creatailor

Sziasztok,

Fazekas Emese vagyok, ruhaipari mérnök, gyakorló szakember.

Már gyermekkoromban kiderült, hogy a ruházkodás az én igazi arcom. Mint sok más családban, nálunk is a lányok egymástól örökölték a ruháikat, ez volt akkor a természetes.
Én azonban szerettem volna egyedi dolgokban járni ezért elkezdtem az örökölt ruhákat kicsit átalakítani, ” Emeséssé” varázsolni J) Később már a magam által tervezett és varrt ruhákban jártam.
A divat és a varrás lett később a szakmám is hiszen miért is ne válasszunk olyas valamit amit szívvel- lélekkel tudunk csinálni? Persze a két lányom sem éppen szomorú emiatt J)

Amennyiben velem tartasz az oldalamon, praktikus tanácsokkal, ötletekkel bevezetlek a tervezés, szabás-varrás, és kisebb ruhajavítás rejtelmeibe, hogy Te is élvezhesd a kreativitást és a kényelmes, ízlésednek megfelelő ruhatár elkészítését. Mindezt a legegyszerűbb módszerekkel, hogy elérhető legyen a siker mindenkinek.
Addig is szívesen várom ötleteidet, kérdéseidet, miről szeretnél olvasni, milyen problémákba ütköztél már bele, amire nem találtad meg a választ.

Szóval, fogjunk hozzá!

Szép napot mindenkinek.
Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megruhazlak.blog.hu/api/trackback/id/tr67178645
süti beállítások módosítása