Kalandos ruhatár,gyere tarts velem

Készítsd magad

Reklám

2015. március 24. 11:07 - Creatailor

Ha írsz nekem, válaszolni fogok!

Azt már régóta tudjuk, hogy jó bornak is kell a cégér!

 

Végre megtettem az első lépést a reklámozás útján!

Tudni kell rólam, hogy elég megfontolt ember vagyok, a hűbelebalázs dolgok nálam ritkán fordulnak elő.

Mielőtt cselekszem, jól körüljárom a dolgokat. Nem azért mert a "teddkihadhűljön" megoldásokat szeretem, hanem mert nem szeretek az ismeretlenbe tudatlanul beleugrani.

Így volt ez a bejegyzés kiemeléssel is.

Tudtam, hogy kell majd a kiemelés, meg a hirdetés,de persze hoztam a formámat, jól megrágtam a csontot, mire azt mondtam, hogy nem halasztagtok tovább, és  belekezdtem...

Természetesen jól körüljártam a hogyan fizetek, mit hirdessek témán át az időpont kérdésig mindent.

Az első lépés megtétele a legnehezebb mindig, de sikeresen túl vagyok rajta.

Most mérek, statisztikát figyelek, célközönséget módosítok, és egyre jobbá válok!

Mert igen, ez a cél! Elérni a réspiacot, megtalálni az ügyfeleket, a vásárlókat. Együtt dolgozni, igényt felmérni, szakmai válaszolós napot tartani! Mert az online piacnak ez a lényege. Elérhető vagy, kereshető vagy.

Ha írsz nekem, válaszolni fogok! Akár a linken kérdezel, akár a blogomon.!

Sikeres napot kívánok nektek is!

Üdv: Creatailor

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megruhazlak.blog.hu/api/trackback/id/tr617299677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása